Skąd odnośniki

 

Gdzie pozyskiwać odsyłacze?   

Stron, gdzie można zostawić link jest tak naprawdę dużo. Jednak dużo z tych stron to po prostu spam i odnośnik z takiej miejscówki może nie pomóc w pozycjonowaniu naszej witryny internetowej. Pamiętać też należy, żeby skupić się na odsyłaczach z atrybutem dofollow, tylko one mogą wpłynąć na podwyższenie pozycji.  

Strony publiczne  

Tworząc profil odnośników warto skorzystać z tych wszystkich miejsc, które są za darmo w Internecie. Publiczne miejscówki są naturalnym miejscem, gdzie można zostawić odsyłacz. Nie wszystkie witryny akceptują linki z atrybutem dofollow – administratorzy zamykają tą możliwość ze względu na dużą aktywność spamerów.   

Fora internetowe  

Cały czas działają chociaż ich złota era prawdopodobnie minęła. Potencjalnie fora pozwalają na umieszczenie linku w profilu, w stopce i w poszczególnych postach, jednakże w praktyce niełatwo wyszperać takie. Dużym plusem forów internetowych jest ich linkowanie wewnętrzne. Odsyłacz w stopce wyświetla się pod każdym postem. Odsyłacze z for z historią, mocno podlinkowanych to niewątpliwie wartościowy link. 

Blogi web 2.0  

Serwisy blogowe web 2.0 to bardzo popularne miejsca do tworzenia linków. Najbardziej znane z nich to blogspot.com oraz wordpress.com.    

  

Bezpłatne serwisy do budowania witryn internetowych 

  

Są to takie serwisy jak wix.com czy jigsy.com.  

  

Strony prywatne  

Są to witryny tworzone na prywatnych domenach. Plusem jest to, że ty decydujesz o takiej witrynie. Nikt nie skasuje twojego konta albo nie zamieni linków dofollow na nofollow. Możesz tworzyć każdy rodzaj witryn – normalne strony tematyczne, blogi, fora. Ważne by przy większej ilości stron zróżnicować IP i dns-y. Minusem są koszty – domen i serwerów.  

Ważne uwagi co do tworzenia profilu linków  

Zarówno w przypadku miejscówek publicznych jak i stron w domenach prywatnych należy pamietać o dwóch rzeczach. Po pierwsze publikuj niepowtarzalne treści. Po drugie strony z linkami powinny być podlinkowane.  

Odsyłacze to jeden z zasadniczych faktorów rankingowych wyszukiwarki Google. Jest tak od początku funkcjonowania tego serwisu, jednakże algorytm ewoluuje, jeżeli chodzi o ocenę linków i dynamiki ich przyrostu. algorytm Google potrafi coraz lepiej rozpoznawać spam, czyli strony o bardzo niskiej lub zerowej wartości merytorycznej – linki na takich witrynach są bez wartości.   

 

https://semhub.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych/

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *